Rainbow CRM Bridge dla Pipedrive
Rainbow CRM Bridge to rozszerzenie przeglądarki opracowane przez ALE International. Działa jako oprogramowanie pośredniczące, które łączy zewnętrzne systemy CRM Pipedrive z różnymi systemami telefonicznymi. Rozszerzenie jest hostowane w chmurze ALE i doskonale integruje się z CRM, zapewniając płynne doświadczenie użytkownika.
Za pomocą Rainbow CRM Bridge użytkownicy mogą korzystać z różnych funkcji, które zwiększają produktywność i poprawiają obsługę klienta. Rozszerzenie pobiera informacje o kontaktach Rainbow i oferuje funkcje takie jak rozmowy, pobieranie informacji o kontaktach CRM podczas przychodzących połączeń, wybieranie numerów kontaktów CRM, rozmowy audio-wideo i historia połączeń.
Jednym z głównych zalet Rainbow CRM Bridge jest możliwość umożliwienia użytkownikom wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych za pośrednictwem wiodących na rynku systemów telefonicznych (PABX). Bez względu na to, czy jest to komputer czy telefon stacjonarny, użytkownicy mogą łatwo zarządzać swoimi połączeniami i utrzymywać historię połączeń w formularzach CRM.
Rainbow CRM Bridge dla Pipedrive to cenne narzędzie dla firm, które chcą zoptymalizować swoje systemy telefoniczne i integrację z CRM. Dzięki swojemu przyjaznemu interfejsowi i potężnym funkcjom jest niezbędne dla każdej organizacji, która chce poprawić obsługę klienta i produktywność pracowników.